Két dolog

diary-2116244_340.jpgÁllítólag egy ókori bölcs azt mondta, hogy "csak két dolgot intézz el naponta". Azért csak állítólag, mert hiába kerestem a neten, nem jutottam nyomára, ki mondhatta. Az biztos - hogy ha egyáltalán létezett - akkor csak az ókorban élhetett, akkoriban talán elképzelhető volt, hogy ez megvalósítható. Arra minden esetre jó, hogy az ember más szemszögből nézzen az életére. Elég vicces elképzelni, hogy ha elkezdeném ezt a tanácsot betartani, akkor kábé fél kilenckor már mehetnék is haza a munkahelyemről. De "egynek" mondjuk vehetem a munkában töltött időt, és utána már csak még egy elintézendő marad. Ebben az a jó, hogy nagyjából megszűnik az állandó elégedetlenség érzése önmagammal szemben. Hogy többet kéne tenni, de nem megy, mert gyorsan elfáradok, vagy nem vagyok jól. Munka után, otthon, vagy máshol, elintézek még valamit (például elmegyek a kozmetikushoz, berakok egy mosást, kivasalok néhány darabot, satöbbi) és megvan a napi két dolog. Ha ennél többet csinálok, máris jó érzés, hogy túlteljesítettem. A mellékhatások miatti fáradékonyság így sokkal könnyebben elviselhető. Persze nem könnyű átprogramozni az ember agyát.