Keserűsó

salt-2219203_340.jpgEgyik reggel alaposan megbicsaklott a bokám. Naná, hogy az, amelyikben sok évvel ezelőtt részleges szalagszakadás volt. Be is dagadt, lilult is. Nem fájt nagyon, de azért éreztem, hogy nincs rendben. Mivel a lábam újabban hajlamos a dagadásra, elkezdtem keresgélni a neten, hogy mi tenne jót neki. Így akadtam a keserűsóra, más néven Epsom sóra. A patikában elsőre nem tudták miről beszélek, de aztán megkérdeztek valakit, aki tudta, így sikerült beszerezni a Magnesii sulfas heptahydricust. Tíz dekás csomagokban kaptam. Esténként fél csomagnyit beletettem egy kis lavór vízbe, és fél órán át áztattam a lábam benne. Na most nem tudom, hogy magától is elmúlt volna hat nap alatt, vagy valóban egy csodaszer ez a keserűsó, de szépen rendbe jött a bokám és a lábfejem is kevésbé dagad be estére. Tervezem, hogy veszek még (pár száz forintos tétel, nem drága) és készítek vele fürdőt is, mert ha a fele igaz annak, amit itt írnak, már megéri:

Kesrűsó, Epsom-só