Röntgen

A mellkas röntgenre - szerencsére - nem kell előre időpontot foglalni, csak bejelentkezni. Ez most azért szerencsés helyzet, mert észrevettem, hogy a beutalóra nem írta rá a doktornő, hogy miféle röntgent kér. Tartottam tőle, hogy ezzel probléma lesz, ezért olyan időpontot választottam, amikor éppen rendel, hogy szükség esetén rá tudja írni és ne kelljen plusz köröket futnom. Igazam lett, nem fogadták így el beutalót (teljesen érthető módon), de rendesek voltak, áttelefonáltak az orvosomnak, hogy legyen kedves írja már rá, mit röntgenezzenek. Átballagtam, kisvártatva kijött a nővér a papírért, aztán javítva kiadta, sűrű elnézést kérések mellett. Így már elvégezték a vizsgálatot, meg is várhattam a leletet, ami negatív, azaz semmi újat nem láttak. Ezek vizsgálatok mindig nagy izgalmat jelentenek, képtelenség hozzá szokni.