Frizura

szuper-rovid-frizura_b.jpgNa, most mutasd meg milyen mesterfodrász vagy - mondtam a fodrásznak, miután levettem a parókát. Kicsit leesett az álla, mert nem gondolta, hogy még ilyen kicsi a hajam. A fotón nagyobbnak látta, és már különben is féltékeny volt (ezt a szót használta :-) ) a kozmetikusra (aki közös ismerősünk), mert ott már voltam, nála meg még nem. Nevettem, de hiszen egy szempillát már pár milliméteresen is lehet festeni, de hajjal valamit kezdeni csak több centisen lehet. Azért persze megigazította, hogy ha ledobom a parókát látszódjon, fodrász vágta. Méretre kábé akkora, mint a képen a hölgyé. Csak a sok forgóm miatt össze-vissza áll és még göndörödik is. Meg én nem vagyok ilyen fiatal :-) A fotó a frizurakepek.hu oldalról való.

Bulvárcím: A fodrász megdöbbent, amikor meglátta mit műveltek a hajával. :-)