Centiméter

tape-measure-3859795_340.jpgTermészettudós barátom telefonált, érdeklődött a hogylétemről és megkérdezte azt is, hány centi már a hajam. Természettudósos egzakt kérdés, egy adatot vár válaszul. Csakhogy én nem tudom! Boldogan jelentem, fogalmam sincs hány centiméter a hajam! Normális, egészséges ember ugyanis nem tudja megmondani hány centis a haja, mert nem méricskéli. Az méricskéli, aki éppen felépül a kemóból és minden milliméternek örül és alig várja, hogy legyen már valami értékelhető hossza. Egyébként nyolc centisre saccolom. A telefon után megmérem, ami azért kihívás, tekintve, hogy korábbi szögegyenes hajam göndören nődögél. Pontosan nyolc centi. Ennyit nőtt majdnem egy év alatt. Ennél persze eredetileg többre számítottam ilyenkorra, de nem baj, ez is csudijó! Már kétszer festtettem és a fodrász - ha kihúzza - már valami frizurafélét is tud fésülni. De ez a legjobb az egészben, hogy nem követem már, hány centi!

Címkék: hajnövekedés