Labor

A 97-dik tűszúrást szinte meg sem éreztem, olyan ügyesen vette le a vért a nővér. A friss labor most a kardiológiai vizsgálathoz kellett. A jó hír az, hogy a vérzsírok szinte teljesen rendben vannak, a rossz pedig az, hogy a cukor probléma változatlanul jelen van. Meg valami veseértékek rendetlenkednek, erről már beszéltem a háziorvossal. Szerinte az a gond, hogy keveset iszom. Szerintem is. Reggel hétkor megittam két deci vizet és fél 9 után vették le a vért, közötte semmi, és persze előtte, éjszaka sem iszogatok. Nem nagyon értik, hogy nekem ez nehéz ügy, mert ha kell, akkor nagyon-nagyon sürgetően kell mennem a mellékhelyiségbe. Ez összefügg a hormongyógyszeres hüvelysorvadásos problémámmal. Másrészt ki a fene szeret a rendelőkben kimenni, ismerjük az állapotokat. Visszatérve a leletre, a többi értékem jó és a vizelet is rendben van. Az más kérdés, hogy a kardiológus megint csesztetni fog a cukorértékkel. Az a kedvenc témája. A szívem nem nagyon érdekli.