Konyhanyelven a mellrákról

cooking-4206130_1920.pngMegjelent egy kiadvány "Konyhanyelven a mellrákról" címmel. Nem kifejezetten szakácskönyv, nem is csak diétás tanácsok, hanem elsősorban egy információs kiadvány, amire szerintem nagy szükség van. Nekem szerencsém volt, mert a sebész és az onkológus is csak vegyes, kiegyensúlyozott táplálkozást javasolt és az onkológus még a lelkemre kötötte, hogy ne kezdjek el semmiféle diétát, ez alatt a "csoda" diétákra gondolt, továbbá csodaszerek sincsenek, tévhit és marhaság viszont annál több. De nem biztos, hogy minden onkológusnak kiterjed erre a figyelme és nem biztos, hogy minden beteg el is hiszi, amit hall. Ez a könyv nem olcsó, de hiteles forrás, a szerző ugyanis egy érintett dietetikus és nyilván sok jó tanácsot ad azoknak, akik hízni kell, azoknak is akik fogyni szeretnének, vagy csak egyszerűen egészségesen táplálkozni a kezelések idején. Én a kemoterápia alatt 7 kg-ot fogytam, de nekem volt miből. A legnehezebb napokon joghurton és sajtos kekszen éltem, a többin igyekeztem egészségesen táplálkozni. Ez alól a magas C-vitamin tartalmú gyümölcsök voltak kivételek, hogy ne vigyem be magas dózisban ezt a vitamint, bizonyos tanulmányok tanácsai miatt. Az onkológus és a sugárkezelésemet vezető orvos is egyetértett, hogy nagy dózisban ne szedjek, vagy egyek C-vitamint. Szóval, ha valaki tanácstalan, vagy elveszettnek érzi magát a megtudott információk özönében, akkor szerezze be könyvet itt: https://konyhanyelvenamellrakrol.hu/?page_id=18