A maszk mögött 26 ló

camargue-4642101_1280.jpgMostanában többször felmerült, hogy miért rejtőzöm el a 26 ló álnév mögé. Miért nem vállalom fel a betegségemet és a gyógyításom állomásait? Egyszerű a válasz: a névtelen kommentelők miatt, a beszólásaik miatt. Láttam, mit művelnek például Szentesivel. Egy arccal, névvel kiálló ember hiteles, de sebezhető. És sok aljas, irigy, gonosz kommentelő elképesztő mélyütéseket tud bevinni. Nincs rá szükségem. Aki itt kommentel nem tudja ki vagyok (tisztelet a kivételnek). Úgy látszik, hogy 26 lónak nem annyira szórakoztató beszólogatni. Ha mégis megtennék, nem jelenne meg az oldalon, mert nem engedném meg. Akinek meg segítségre van szüksége és idetalál, az megkapja a segtséget anélkül is, hogy pontosan tudná ki vagyok. Nem elegáns és nem is annyira hiteles, de biztonságosabb. És én egyelőre védem magamat, mert túl sok sebet kaptam. Holnap megyek mammográfia kontrollra. Zabszem effektus.