Modern világ?

wifi-1371030_1280.jpgAzt gyanítom, hogy az onkológiai gondozóban nincs internet. Már novemberben is furcsa volt, hogy az ambuláns lap nem került fel az eeszt-be, de akkor még arra gondoltam, hogy az idősebb asszisztens megfeledkezett róla. Május végén mentem másodjára, vittem a leleteket és gondoltam, már kérek beutalót mammográfiára is, ami ugyan csak augusztusban esedékes, de ismerjük a helyzetet, lehet, több hónapot kell várakozni. Megint kaptam egy ambuláns lapot és - kis harc árán - egy beutalót is. Az eeszt-be egyik sem került fel. Azért ez már több, mint furcsa. Szerintem nincs internet, vagy alkalmas számítógép, vagy nem tudom. A gondozó egy régi épület alagsorában van. Felette egy olyan szakrendelő működik, ahol kizárt (vagy majdnem kizárt), hogy ne legyen internet. Nem értem. Legközelebb rákérdezek.