Tervezés

yearcompass-photo-thumbnail-3.jpgSosem teszek újévi fogadalmakat, mert sosem működtek. Nem csak nálam, általában másoknál sem. Például amíg rendszeresen jártam az uszodába, azt tapasztaltam, hogy januárban hirtelen nagy lett a tömeg, februárban ritkult, míg március végére helyreállt a "rend", eltűntek az újévi fogadalmasok, már csak azok jártak, akik amúgy is szoktak. Most viszont beleakadtam a YearCompass-ba, és felkeltette az érdeklődésemet az "Évrendezés". Letöltöttem a füzetkét és elhatároztam, hogy majd a napokban kitöltöm. Csak azt nem értettem, miért írják, hogy tegyek szabaddá néhány órát hozzá. Ugyan, mi tarthat olyan sokáig, hogy néhány kérdést megválaszoljak. De aztán belepillantottam és rájöttem, hogy azért, mert nehéz. Nagyon nehéz alaposan végig gondolni az elmúlt évet és lezárni a dolgokat, sok minden elsőre eszébe sem jut az embernek. Az ideit sem könnyű tervezni, pláne az én esetemben, nekem mindig kontrolltól kontrollig terjednek a tervek. Sosem tudhatom, hogy a következő kontrollnak mi lesz az eredménye. Ettől függetlenül ez egy jó dolognak tűnik. Ha valakit érdekel, a részleteket itt találja:

https://yearcompass.com/hu/