Előjegyzés

agenda-3991875_340.jpgNagyobb lett a szigorúság a kórházban, ahol kezelnek és ahová a legtöbb vizsgálatra járok. Nevezetesen, nem kérhetek én időpontot a jövő évi mammográfiára. Eddig lehetett. A kedves hölgy belenézett a számítógépbe, látta, hogy ott műtöttek, ott kezelnek, ott volt eddig mindig a mammográfia és keresett egy időpontot. Na, ennek vége. Nem adhat időpontot, a kezelőorvosom kérhet csak. Oda szeptember végén megyek, tehát már eleve csúszásban lesz a vizsgálat. Az is lehet, hogy csak másfél év múlva lesz időpont - mondta az asszisztens a mostani mammográfián. Kétszer is benéztem azóta az onkológusokhoz, hátha bejutok és megkérem telefonáljanak át időpontért, de olyan óriási volt a tömeg, hogy estig is ott ülhettem volna, akkor se biztos, hogy bejutok. Értem én, hogy szigorítják a rendszert, de miért van az, hogy a végén mégiscsak a beteg jár rosszul? Az a beteg, aki folyton azt hallja, milyen fontos az időtényező. Arról nem is beszélve, hogy egy ilyen egyszerű dologgal szinte kínos feltartani az orvost, de még az adminisztrátorát is, miközben tömegek várják, hogy bejussanak.