Lista

Ez a lista valóban hasznos segítség lehet:

http://egeszseghid.hu/felkeszules-az-orvossal-valo-talalkozasra-aipm/

list-2389219_340.pngEgy idő után én is rájöttem, hogy a kérdések felét nem tettem fel, mert vagy nem jutott hirtelen eszembe, vagy az idő rövidsége miatt nem is tudtam kérdezni. Így aztán később komplett listákat írtam a kérdésekről. Ráadásul vannak helyzetek, amikor az ember tudata beszűkül és egyszerűen kiesik az információ. Az első kemóm előtt például ilyen állapotban voltam. Arra emlékeztem, hogy mondott valamit a doktornő, hogy valamikor igyak egy kis szódabikarbónás vizet, de egyáltalán nem emlékeztem rá, hogy mikor van erre szükség. A második alkalommal kérdeztem rá, kiderült, hogy kellett volna tesztcsíkot is kérnem az osztályon a vizelet ph megállapításához, és ha savas, akkor kell inni. Akkor már jobban tudtam figyelni a tanácsaira. Szóval, ezek a listák segítenek, hogy az ember összeszedettebb legyen, amikor az onkológussal beszél. 

Címkék: onkológus