Jegyzetek

notes-3236566_340.jpgOlvastam egy új cikket a klimax tüneteinek enyhítéséről. Csupán annyiban új, hogy most jelent meg a neten. Valójában az az érzésem, hogy a szerző csak összeollózta más cikkekből és különben sem érintett a menopauzában. Az a tanács is szerepel benne, hogy figyeljük meg, mikor jönnek a hőhullámok, készítsünk jegyzeteket, így könnyen megállapítható, hogy mi váltja ki, és megtudjuk, mit kell kerülnünk. Az én listám így néz ki: alvás, felébredés, trolizás, tévézés, színház, mozi, koncert, séta, úszás, sminkelés, fésülködés, zuhanyzás, továbbá esőre, szélre, napsütésre és béka brekegésre.... Jó, az én esetem speciális, mert az endokrin terápiás gyógyszer is okozhatja, de előtte is ez volt. Egyébként vannak azért jó írások is a klimaxról, szeretem például a wmn.hu cikkeit. Ott azok írnak róla, akik nagyjából benne vannak. Nem is osztják az észt feleslegesen, nem adnak hülye tanácsokat, és arra nagyon jók, hogy az ember ne érezze azt, hogy mindenki más normális, csak ő ilyen szerencsétlen.