Igazolás adókedvezményhez

checklist-3222079_340.jpgBeszéltem a háziorvossal, és igen, ők is kiadhatják az igazolást a súlyos testi fogyatékosság adókedvezményére. Már tudott is róla, hogy új betegségcsoportok kerültek be a kedvezményezetti körbe. Persze szükséges, hogy legyen szakorvosi lelet hozzá, de akit ezek a betegségek érintenek, azoknak egész biztosan van ilyen leletük. Két példány kell az igazolásból, egy a betegnél marad, hogy egy esetleges adóellenőrzés alkalmával be tudja mutatni, egy pedig az orvosnál, illetve a könyvelőjénél, mert valóban bevallást kell készíteniük azokról, akiknek kiadtak ilyen igazolást. Egyébként 110-es vérnyomást mért, meg is hallgatott és február elejére egyeztünk meg egy laborvizsgálatban. Kezdhetem megint  a diétát, mert sajnos Karácsony óta megint nassolgattam, sütizgettem, csokizgattam, és ennek érezhető eredménye lett a "ruháimon", szóval muszáj ismét visszafognom magam. Csak ebben a téli időszakban olyan nehéz kitalálni, hogy milyen zöldségeket egyen az ember. Nem lehet folyton csak salátákat enni, illetve lehet, csak rossz. Benézek Főzelékes Feri blogjára, hátha kapok nála inspirációt.