Hogy vagyok

kerdes.jpgHogy vagy? - kérdezik sokan, akik tudják, hogy mi a helyzet nálam. De már rájöttem, hogy a többséget nem érdekli az igazság. Csak azt szeretnék hallani, hogy jól. Ha netán elmondom, hogy nem vagyok a topon, szinte lehurrognak, ami azért elég érdekes. Na nem szoktam távolabbi ismerősöket terhelni a problémáimmal, nekik nem panaszkodom. De sokáig azt hittem, hogy az egészen közeli barátoknak azért elmondhatom. Tegnap is megkaptam, hogy meleg van, nyilván azért nem vagyok jól és különben is, amíg tart a hőség ne éljek társadalmi életet. Nem nagyon járok sehova. A "társadalmi élet" a hipermarketes bevásárlás, és egy fagyi volt az unokahúgommal, aki néhány napig van itthon Amerikából. Baromi rosszul esett ez a hozzáállás egy közeli embertől. Azért jó ez a blog, mert így kiírhatom magamból, ha már elmondani nem lehet senkinek, mert nincsenek megértő fülek. Anyukámnak mondhatnám, de őt azért kímélni akarom, így is elég nehéz lehet neki. Szóval, a jövőben vagy jól beolvasok, ha leintenek, vagy mindenkinek csak egy rövid "jól"-t válaszolok. Az érdektelenség is bánt, és a bagatellizálás is. Valahogy azt üzeni "nem vagy fontos, nem számítasz". 

Címkék: érdektelenség