Herceptin 4.

Megkaptam a negyedik injekciót ( a 46-dik tűszúrás május óta), és előtte tudtam beszélni az onkológussal. Elmondtam neki, hogy legutóbb, este jött az a rémes, hosszan tartó hidegrázás, utána a láz, ami napokig eltartott. A doktornő fecskendo.jpgszerint - mivel a combomon a tűszúrás környéke nem vörösödött be - nem valószínű, hogy az injekció okozta, de persze kizárni sem lehet. Na, majd ma kiderül. Odaadta a beutalókat is a következő negyedéves vizsgálatokra (szív ultrahang, hasi ultrahang, mellkas röntgen). Húsvét után megint járkálhatok egyikről a másikra. Labor is lesz és valamikor a foglalkoztatás egészségügyi orvoshoz is el kellene mennem, mert lejárt az öt hónap, amennyi időre megadta az alkalmasságit. Szerintem ez elég röhejes az én esetemben, akit három havonta nagyon alaposan kivizsgálnak egy nívós kórházban. Mégis mit fontoskodik ő a vérnyomás mérésével. Na, mindegy, majd elmegyek, ha jobb idők lesznek.