Diabetológus

vegetables-ga6523539a_640.jpgVégül semmi sem úgy történt, ahogy vártam. A diabetológus doktornő megállapította, hogy mivel már kétszer előfordult, hogy éhgyomorra 7 feletti lett a cukrom, innentől kijelenthető, hogy cukorbeteg vagyok. Nem is csináltatott terheléses vizsgálatot. Elbeszélgettünk kicsit, majd a végén azt mondta, hogy mivel a 3 havi átlagértékem (HbA1c) teljesen normális, egyelőre nem szükséges gyógyszert szednem. De ha akarom, felírja. Nem akartam. Egyetértett abban is, hogy a hormongyógyszerem befolyásolhatja a cukor értékeket, jobb, ha várunk. Otthon a leleten meglepve olvastam, hogy azért nem írt gyógyszert, mert a beteg nem akarja. Én meg azt gondoltam, hogy megbeszéltük. A képről meg eszembe jutott a vicc: "A brokkoli akkor a legfinomabb, ha közvetlenül fogyasztás előtt hirtelen kicseréljük rántott húsra." Egyébként minden diéta című fotón van brokkoli. Jó, ezen most van egy bagett is, de azért érdekes.

Shutterbug75 képe a Pixabay -en.