Idei kontroll

pharmacy-3087596_640.jpgEgész héten tartottam tőle, hogy megint lemondják a vírus miatt kontrollt az onkológusnál. Korán reggel telefonáltak is, hogy megyek-e, van-e valami panaszom. Rávágtam, hogy megyek, mert most már mindenképpen akartam beszélni az orvossal. Volt egy hosszabb listám a kérdésekről és az elintézendőkről. A bejáratnál szép kis sor állt, de kiderült, hogy az a laborra várók sora, én rögtön bemehettem. Köhög? Lázas? Nem. Háromszavas biztonsági ellenőrzés után már mehettem is. Az osztályon azért nem voltak kevesen az orvosra várva. De másfél órás ücsörgés után bejutottam. Amennyire tudtuk, tartottunk valamennyi távolságot egymástól várakozás közben. Felírta a gyógyszert, aztán melltartót is írattam. Megvizsgált, kértem beutalót a jövő évi mammográfiára. Itt kb. egy évvel előre kell időpontot foglalni, emiatt is jönnöm kellett. Megkérdeztem, hogy a vérvizsgálat pajzsmirigy eltérés eredménye összefüggésben van-e a hormongyógyszeremmel. Mert a háziorvos szerint igen, a kardiológus szerint meg nem. Semmi összefüggés nincs, azzal külön kell foglalkozni. Laborra nem küldött el, pedig rá is kérdeztem. Gondolom ez is a vírusnak "köszönhető".  A közeli boltban vettem protézist és két szép melltartót. Bár a vírushelyzet miatt most több gyógyászati segédeszközt ugyanúgy fel lehet íratni, mint a gyógyszereket, sajnos a protézistartós melltartókat nem. Itt van a lista, hogy mit lehet:

https://aqua.hu/arc-es-testapolas/beurer-em38-elektromos-izomstimulalo-t146373&searchType=product

(Köszi Viki, hogy kikutattad az infót)

Címkék: kontroll