Másik orvos

money-3113653_1280.jpgAhogy terveztem, felhívtam a nőgyógyászatot és megkérdeztem, készülnek-e felvételek az ultrahangos vizsgálatról és ha igen, azokat meg tudja-e nézni a doktornő. A  válasz: egyértelmű nem, csak a leletet tudja megnézni a gépben, és ő különben sem ultranangos, kvázi nem is ért hozzá. Felvázoltam, hogy az a lelet több mint gyanus. (Az előző posztban leírtam már, hogy miért.). Erre az asszisztens azt felelte, hogy elmehetek máshova, ha bizonytalan vagyok az eredményben. Kedves, nem? Felhívtam a régi ultrahangos orvos magánrendelését és bejelentkeztem hozzá. Nem hiányzik most több, mint húszezeret kiadni erre, de ez a vizsgálat most fontos. Legközelebb, meg majd kiharcolok egy másik orvost a kórházban, az asszisztens meg nem kap egy fillért sem a jövőben. Kíváncsi vagyok, hogy amikor beviszem a két leletet, majd mit szól hozzá a nőgyógyász. Mert a rákszűrést és tumormarkereket ott fogom megcsináltatni, ingyen. Ha már 40 évig fizettem és fizették utánam a TB-t, ennyi jár.