Első kontroll

disinfection-of-hands-4914856_1280.jpgMárcius óta tucatnyiszor lemondott nőgyógyászati ultrahang kontroll vizsgálatom múlt péntekről átkerült a mai napra. Nem örültem, mert ma pont az az orvos rendelt, akit nem szívelek. De a vírushelyzet miatti féléves csúszás után az ember ne válogasson. A kórháznak csak egy bejárata működik, mindenkinek ott kell érkezni. Aki túl korán jött, visszaküldik az utcára várakozni. Először egy hőkamerával nézik meg a betegeket. Elvileg. Gyakorlatilag a vizsgáló ember valakivel éppen beszélgetett, amikor bementem, rá se pillantott a gépre. Utána egy fiatal nő megkérdezte, hogy hova jöttem és hogy az elmúlt két hétben volt-e lázam, köhögésem, nehézlégzésem. Utána már mehettem is az osztályra. Eddig is voltak a falra szerelve kézfertőtlentők, de most még többet láttam és persze használtam is. Egyedül vártam a vizsgálatra, ami viszonylag pontosan el is kezdődött. A méhem kisebb lett, a mióma nagyobb, a petefészek ciszta meg átvándorolt a balból a jobba és nagyobb is lett. Az endometrium kisebb lett és nem mondta, hogy cisztikus lenne. Bízzunk benne, hogy úgy is van. Én ezt az orvost nem szeretem, mert bár alaposnak tűnik vizsgálat közben, ez az egész lelet egy vicc. Remélem, hogy a nőgyógyász majd meg tudja nézni a gépen a felvételeket, mert ez a ciszta dolog egy nagy tévedés lesz, és a méretekkel is problémám van. Nem, nem a nővér írta el, ezt diktálta az orvos. Azt is remélem, hogy azért nem tévedett túl nagyot és nem is nézett el semmit. Pénzt nem adtam neki. Nem azért mert sajnálom, hanem mert nem érdemli meg ez a mogorva, koncentrálni már képtelen orvos.