Mellékhatások 2.

scale-403585_340.jpgKerestem a neten valami fórumot, vagy honlapot, ahol beszélnek a Famos mellékhatásairól. Mert mostanra ismét nagyon gyakoriak lettek a hőhullámaim és igen, sajnos fájnak az ízületeim, izmaim és a fáradékonyság is változatlanul keseríti a mindennapjaimat. Elkezdtem aggódni, hogy hízni is fogok, ugyanis az is egy lehetséges mellékhatás. Csak egy cikket találtam, ahol hozzászólt valaki, hogy 30 kilót hízott ettől a gyógyszertől. Frászt kaptam. Elégé diétázom egy ideje. Semmi édesség, sok zöldség, gyümölcs, a kenyér teljes kiőrlésű vagy graham, igazából két nagy lyuk között egy kis kenyér. Egy dekát sem fogytam és ez nem túl biztató. Az nagyon kevés, hogy a tájékoztatóba leírják, hogy mik lehetnek a mellékhatások. Kellene valami tanácsot is adni. Például, hogy ettől a gyógyszertől sűrűn tapasztalhat majd éhséget, ezért gyakran egyen, keveset, különben meghízhat. Csak azért jutott ez az eszembe, mert újabban éhesen ébredek, ami eddig nem volt jellemző. Napközben is vigyázni kell, mert sokszor megéhezem. Jó lenne ennek az egésznek a fiziológiáját is megérteni, akkor talán könnyebben lehetne a súlyt tartani.