Fehérnemű

underwear-627302_340.jpgSzóval, a műtétnél nem vették le teljesen a beteg mellemet, "csak" kb. negyede lett az eredetinek. Dúsan vagyok megáldva, még így is nagyon szép cici lett, köszönhetően a szuper sebésznek. De azért nehéz begyömöszölni őket úgy melltartóba, hogy a különbség ne nagyon látszódjon. Ez azzal jár, hogy bevág, szorít, kibuggyan a normál melltartókból. A műtét után írtak fel már TB támogatott, protézises melltartót, de akkor derült ki, hogy kemoterápia is kell, és nyilván a melltartó kérdés volt a legkisebb gondom. Most viszont úgy döntöttem, feliratom és megveszem, legyen már jó, kényelmes fehérneműm. Mint kiderült egy évre két darab jár TB támogatással. (Aki ezt a rendeletet hozta, hordjon egy évig összesen két darab melltartót, és utána értékeljük ki a tapasztalatot! De gyanítom egyet sem hord, mert többnyire férfiak hozzák az ilyen döntéseket.) A kórház közelében lévő gyógyboltba mentem, ahol nagyon-nagyon kedves, segítőkész kereskedőkkel találkoztam és gyönyörű fehérneműkkel. Megmértek és szinte elsőre eltalálták a formában, színben megfelelőt. Igaz, elsőre azt mondtam, hogy egy ekrüt és egy feketét szeretnék, de a boltból egy törtfehér színűvel és egy mályvaszínűvel távoztam, mert beleszerettem ezekbe a darabokba. Ezekben a melltartókban "zsebek" vannak, ahová be lehet illeszteni a szilikon protézist, így a két oldal kiegyenlítődik és nem lesz asszimetrikus a látvány. A két melltartó és a szilikon protézis valamivel kevesebb volt, mint 12 ezer forint. Tényleg jelentős támogatást ad hozzá a TB. Durván drága lenne, ha nem támogatnák. És persze jó lenne egy fürdőruha is, ha már a lassú úszást kifejezetten ajánlják, de azt nem támogatják. Az őszi kuponakcióra talán összespórolom.