Féléves kontroll

laboratory-313864_340.jpgIdőszerű lett a féléves nőgyógyászati ultrahang kontroll, amihez először is be kellett jelentkeznem a nőgyógyászhoz, hogy adjon beutalót rá. Mint kiderült nem is kellett volna hozzájuk mennem, az onkológus is kiírhatná a vizsgálatot. Csak éppen nem tette, ő küldött ide. Elmondtam, hogy nem szeretnék ahhoz az orvoshoz menni, aki legutóbb volt, elmeséltem miért, milyen kínos, hogy velem üzenget a másik orvosnak, hogy felesleges félévente menni. De az onkológus ragaszkodik a féléves vizsgálatokhoz. Egyébként a nőgyógyász is megerősítette, hogy kell. Ha már ott vagyok, és mivel már több, mint egy éve nem néztek tumormarkert, átküldtek vérvételre is (65-dik tűszúrás). Két papírt kaptam és két kémcsővel vettek le. A tumormarker eredménye nagyon gyorsan kész lett, szinte mire visszaértem a munkahelyemre, már jött is az e-mail, hogy felkerült az e-egészségügyre. Megnéztem és be is tojtam, mert jóval magasabb a felsőbb határértéknél. Fel kell majd hívnom a doktornőt az eredmények miatt, csak nem emlékszem pontosan, hogy melyik nap, mindegy, ahogy meglesz a másik eredmény is, telefonálok. Nagyon el vagyok keseredve.