Pezsgő

champagne-146885_340.pngBontson ma pezsgőt - javasolta a doktornő, amikor elérkeztünk a 17. Herceptin injekcióhoz. Érdeklődött, milyen érzés. Ambivalens - feleltem. Mert egyrészt nagyon örülök, hogy bírta szervezetem és megkaphattam az összeset. Annak is örülök, hogy halasztani sem kellett egyszer sem. Másrészt, furcsa pszichés állapot ez, mert addig éreztem magam biztonságban, amíg kaptam ezeket az injekciókat. Az eszem tudja, hogy rég kikísérletezték, ez az optimális időtartam, de a lelkem szorong a továbbiaktól.Március közepén kell újra mennem. Addigra vinnem kell a szív ultrahang leletet, hüvelyi ultrahang leletet és egy laborvizsgálatot is, amikhez előtte be kell majd szereznem a beutalókat. A hasi UH-ról és a mellkas röntgenről most nem esett szó.

Otthon valóban ittunk egy pohár pezsgőt, arra, hogy túl vagyok ezen a sok nehéz, időnként fájdalmas, sok szenvedéssel járó kezelésen, de elsősorban mindazon orvosok, nővérek, asszisztensek és adminisztrátorok egészségére, akik gyógyítottak vagy közreműködtek a gyógyításomban. Köszönet nekik. Az út folytatódik, remélhetőleg továbbra is minden rendben lesz. 

Címkék: Herceptin