Flu ellen beoltva

virus-1812092_340.jpgBocsánat - mondja a nővér, miközben beadja az oltást. Nevetek, hiszen ez a 61-dik tűszúrás, szűk másfél éven belül. Régen volt évi kettő, egy labor és egy oltást. Most meg nagyjából hetente egy szúrás. Durva, nem? Tavaly nem kaphattam a kemoterápiák miatt, de idén az onkológus rám bízta a döntést. Nem ellenjavallt - mondta. Nekem úgy tűnt nem pártolja. Aztán beszéltem orvos barátnőmmel, aki azt mondta, hogy ő az én helyemben beadatná. Mr.Kávé is azt mondta, hogy inkább oltassam be magam. És a háziorvos is javasolta. Így hát beadattam. Volt egyszer egy durva influenzám, ami ráhúzódott a fülemre. Mivel a családomban több nő volt teljesen vagy kissé süket, eléggé megijedtem. Azóta oltatok, mert megfogadtam.

Apró adalék a magyar egészségügyhöz: A rendelőintézetben, várakozás közben, a folyosó másik végén kiszólt egy nővér, hogy XY bácsi jöhet a katétercserére. Szegény XY bácsiról imigyen mindenki megtudta, hogy miért jött. Ahogy mondani szokás, ez egy kicsivel több információ, mint amit tudni akartam. De hallottam én is, meg még vagy húsz ember. Ezt lehet? Ez így korrekt?