Herceptin 12.

faradt.jpgAz 57-dik tűszúrással megkaptam a 12-dik Herceptint. Előtte persze találkoztam a doktornővel és elmondtam neki, milyen vacakul vagyok. Megmérte a vérnyomásomat, ami 140 volt, és szerinte ez magas. Szerintem ez egyáltalán nem magas, amikor nála vagyok. Otthon 100 körül szokott lenni. Most azt akarja, hogy csináltassak 24 órás mérést, meg majd labort. Fogalmam sincs, hogy mi bajom lehet. Elkezdtem vasat szedni, hátha vérszegény vagyok. Mintha használna. Három napig csak ténferegtem.Közben jött két nap hasmenés is. Ha még nem lennék elég gyenge. (Ez is szerepel a lehetséges mellékhatások között) Viszont vasárnapra határozottan jobban lettem. Ennek most baromira örülök. A szédelgés és a fejfájás eléggé megijesztett, még ha szerepel is a lehetséges mellékhatások között, mert akit a mozdony füstje megcsapott, az már örökre arra gondol, hogy áttét indul az érintett területen. Például az agyban. Szóval, nem vidám gondolatok.