Cilinderes szem

Kókuszvár küldött nekem egy linket egy videóhoz, amiben a cilinderes szemről beszél egy orvos. Ez az:

https://www.videoklinika.hu/video/cilinderes_szem_keves_embernek_van_szabalyos_gomb_alaku_szeme

Szöget ütött a fejemben néhány dolog, ezért elővettem a papírom, például, hogy milyen mértékű a cilinderességem. Az egyik szememnél az van, hogy Cyl +1, a másiknál, hogy +0,75. Azaz még nagyon enyhének számít. Az optometrista, ha rendes lett volna, akkor nem azt mondja, hogy nagyon sokat változott a szeme, cilinderes is lett. Hanem azt, hogy van változás, de semmi komoly, ne ijedjen meg. Mivel eléggé megrendült a bizalmam, előkotortam a 2019-es papíromat. Szerencsére még megvolt, egy ideig őrizgetni szoktam, mert a szemüvegekre van valamennyi garanciális idő. Szóval előszedtem a papírt és mit olvasok rajta? Naná, hogy már akkor is ott van a Cyl +1. Ráadásul mindkettőnél +1. A slusszpoén, hogy ugyanez a nő volt az optikus. Nem tudom, miért volt jó neki ez a félre tájékoztatás. Jó, nem ismerhette az előzményeimet és nem sejtette, hogy megijeszt. De akkor is! A történet tanulsága az, hogy nem kell mindent első szóra elhinni az optometristának, ők nem szemészorvosok. Köszi Kókuszvár!
Címkék: cilinderes szem