Nőgyógyászati szűrés

microscope-385364_960_720.jpgElképesztő, hogy milyen gyorsan eltelik egy év, ha az embernek szűrővizsgálatra kell menni. Most még egy kicsivel több is eltelt a nőgyógyászati szűrések között, de nem kaptam időpontot korábbra. Sajnos a hormongyógyszer miatti sorvadás változatlanul halad előre, a vizsgálat fájdalmas volt és még este is véreztem kicsit. Szerencsére más gond nincs. Egy hétig tartott mire elkészült a citológia, ami pont olyan, mint az egy évvel ezelőtti. Rákérdeztem a doktornőre, hogy esetleg járhatnék-e kétévente. A mióma miatt azonban csak egy "bő" évet engedélyezett. Kicsit izgultam, mert tavaly 2 nap alatt kész lett a lelet, most meg egy hétig tartott. A hosszabb vizsgálati időtől én már rettegek, mert a mellműtét után ez nem jót jelentett. Most megkönnyebbültem kicsit. Még egy fontos "szolgálati" közlemény. Akinek a sorvadás miatt hüvelykúpot/kenőcsöt kell használnia, mint nekem, a vizsgálat előtt egy héttel hagyja abba, hogy ne zavarjon be a kenetvételbe illetve a kenet minőségébe. Szerencsére én pont egy hétig nem használtam előtte, de most rákérdeztem a doktornőre, hogy mennyi időt kell kihagyni és ő is egy hetet mondott.