Újabb kontroll

microscope-2352651_640.jpgNem mondták le a nőgyógyászati kontrollt sem, hurrá. Picit előbb érkeztem, de simán beengedtek. Bejelentkeztem a földszinti gépnél és gyorsan kiszaladtam a mosdóba, és még így is bőven időben ültem volna le a váróban. De az asszisztens már hívott is be, mert már keresett. Nem is gondoltam volna, de a doktornő az ultrahangos leleten azonnal kiszúrta, hogy nem stimmel, hol is van az a petefészek ciszta. Akkor megmutattam neki a másik leletet, egyből megnyugodott, pláne, hogy látta kinél voltam magánrendelésen. Levette a citológiához a kenetet. Életemben először fájt a vizsgálat. Sajnos, a hormongyógyszer újabb mellékhatása, hogy nagyon száraz lett odabent minden. Meg is mutatta, hogy elég csak kicsit hozzáérnie, máris vérzik. Nem erősen, de egyből rózsaszín lett a vattás pálcika, és a bugyimon is volt pici vér, mire hazaértem. Szóval, muszáj hidratáló hüvelykúpot használnom. Hazafelé be is ugrottam a patikába és majd' elájultam, mert az ajánlott kúpból 10 db majdnem 4000 forint volt. 

Herney Gómez képe a https://pixabay.com-on