Kiterjesztés

bird-1386579_1280.jpgAmikor elkezdtem írni ezt a blogot, komoly elhatározásom volt, hogy kizárólag a klimaxról, a betegségről, és a gyógyításomról írok benne. Úgy gondolom továbbra is ez lesz a fő irány, csupán kiterjesztem némi elmélkedéssel és magán természetű dologgal, éppen csak annyival, hogy ne egy darab páciens legyek, hanem látszódjon valami a mögötte lévő emberből is.

Isten egyetlen pillanat alatt megváltoztathatja az életedet - olvastam egyik nap a Facebookon és valóban egyetlen pillanat elég, hogy rosszra vagy jobbra vagy valamilyenre forduljanak a dolgok. Másnap megtapasztaltam. Elmesélem majd, de most inkább egy kicsit még nézem a cinkéket, ahogy fürdenek, játszanak az erkélyre, részükre kitett vizes tálban. Nem tudom lefilmezni őket, mert ahogy közelítek, megijednek és elrepülnek. Méltatlankodom is, hogy hé, én üzemeltetem a wellness központotokat, ne féljetek már tőlem.