Hurut

sniff-1768463_340.jpgAz első hűvösebb fuvallattal sikerült benyelnem valami felső légúti hurutot okozó vírust. Torokfájással kezdődött, aztán jött a többi, rossz közérzet, nátha, köhögés. Utoljára áprilisban voltam beteg, kicsit korán jött ez az újabb megfázás. Igaz, sokan betegek ezzel a torokfájással a környezetemben. Régen, egy évben maximum egyszer voltam megfázott, vagy egyszer sem. Néhány éve viszont gyakrabban elkapom. Persze az is lehet, hogy "most engedhetem meg magamnak" a betegséget. Az előző hetekben elég sűrű volt az élet. Anyukám másik szemét is műtötték szürke hályoggal, és egy számomra nagyon fontos személy esküvőjére is készültem. Akkor nem lehettem beteg. Nagyon utálom ezt az állapotot. Jó, tudom, senki sem szereti. Egyelőre magamat kúrálom a szokásos szerekkel. Ha nem javul, elmegyek orvoshoz.