Októberi labor

cukor.jpg59-dik tűszúrás a laborvizsgálathoz. Korán mentem, így "csak" 46-an voltak előttem. Egy helyen adminisztrálnak, két helyen veszik a vért, elég gyorsan ment. Pisit vittem magammal. Tavaly vettem a patikában tíz darab vizeletgyűjtő poharat, már csak egy maradt a készletből. Utána bejelentkeztem a mellkasröntgenre, az is gyorsan ment, tíz előtt már a munkahelyemen voltam. Épp csak bekapcsoltam a gépet, az E-egészségügyön már ott is volt a laborlelet. Négy eltéréssel. A cukrom 7,0, ami rossz hír. Különösen, hogy tegnap kifejezetten vigyáztam, ne egyek édességet. A triglicerid magasabb, de az lehet a gyógyszer mellékhatása. A húgysav is magasabb lett a normálisnál (köszvényes leszek?). Az MCHC kevesebb, ez a google szerint önmagában nem értékelhető adat, viszonyítani kell máshoz, de vashiányos vérszegénységre utalhat. Nem véletlenül éreztem én, hogy jót tesz, hogy elkezdtem vasat szedni. Van otthon cukormérőnk, nézek majd evés előttit, utánit, aztán meglátjuk. Édesapám cukorbeteg (is) volt, nyilván van hajlamom rá. De azért ez nagyon nem hiányzott. Az onkológus mindenből nagy ügyet csinál, képzelem, most majd elkezd gyötörni ezzel. Tizenegy óra körül megérkezett a röntgen lelet is, hála Istennek, nincs változás.