Nőgyógyi lelet

gyogyszerek.jpgAhogy megállapodtunk, ma visszavittem az ultrahang leletet a nőgyógyászatra. A doktornő kedves volt, örvendezett, hogy minden oké. Legközelebb februárban kell mennem. Ha vérzés van, akkor persze mindjárt menjek. A gyógyszernek lehet olyan mellékhatása, hogy megvastagszik a méhfal, polipok alakulhatnak ki, és akkor kell egy egészségügyi kaparás. De azt is mondta, hogy szerinte én ezt megúszom. Mert fegyelmezett vagyok és pozitív. Ha csak ezen múlik...

A folyosón azt hallottam, hogy a régi orvosom bement a minisztériumba szaktanácsadónak. Kár lenne, ha egy olyan nagy tudású és tehetséges ember papírokat tologatna, a gyógyítás helyett.

A mosdóban szóba elegyedett velem egy beteg, már mindkét mellét műtötték. Megkérdeztem mennyi idő telt el az első után a kiújulásig. 13 év - felelete, pedig ugye, öt év után már azért gyógyultnak tekintik a betegeket. Legalábbis régen így volt. Manapság azt mondják, hogy nem gyógyult, csak tünetmentes. 

Tegnap óta megint erősebben fáj a műtött mellem. Gondolom a hidegfront okozza. Az utóbbi időben már alig fájt, erre most megint.