Megint

depression-2826711_340.jpgNem vagyok jól. Ez az igazság. Egyre több új tünet keseríti az életemet. Tartanak a hőhullámok, tönkre téve a nappalaimat és az éjszakámat. A nem alvásoktól fáradt vagyok. De különben is gyenge vagyok és sokat fájnak az izmaim illetve elgyengülnek, néha a kezemet is nehéz felemelni. Szédülök, szédelgek, és tompa fejfájás is van naponta. Lehet a frontokra fogni, meg az időjárásra, de azt hiszem, ez nem az. Mállnak szét a körmeim, a hajam alig nő. Ettől az egész állapottól depressziós vagyok megint. Tegnap sírtam is egy nagyot, mert ez az életminőség elég gyatra. Többnyire fekszem otthon és csak vonszolom magam. Nagy erőfeszítések árán néha még programot is csinálok, de annyira kifáradok, hogy alig érek haza. Szerdán megyek injekcióra, beszélek a doktornővel. Bár azt hiszem, nem nagyon fog tud segíteni ezeken. Majd elküld onkopszichológushoz, a többi meg nyilván mellékhatás, a gyógyszeré és az injekcióké. Kiveszek pár nap szabit, mert injekció után amúgy is rosszul szoktam lenni.