Ekg, szív UH

stethoscope-3075838_340.jpgKülönösebb várakozás nélkül megvolt az EKG és a szív ultrahang is. Hála az égnek, minden változatlan. Még csak négy Herceptint kaptam, fontos, hogy továbbra is jól bírja a szívem. Az aranyos doktornő azért elmondta, hogy sajnos előfordulhat, hogy jóval a kúra befejezése után alakul ki rendellenesség, szóval nem szabad a kontrollt elhanyagolni. Megbeszéltük a következő, június végi időpontot is.

A legutóbbi "hajas" bejegyzésemnél elfelejtettem megemlíteni, hogy szedem a hajnövesztő (hajhullás gátló) kapszulákat, de szerintem semmit sem ér. Sok pénzért árulják, de nagy reményei ne legyenek senkinek. Megpróbáltam lemérni egy átlagos hajszálat. Alig több, mint egy centi. Szerintem megállt a növés, legalábbis nagyon lassú. Szóval kár a pénzért, nincsenek csodaszerek erre sem.