Hej, haj!

Ha valaki úgy nézne rám, hogy nincs rajtam paróka, már nem azt gondolná elsőre, hogy kopasz vagyok. Inkább azt, hogy az öreglány nem százas, amiért így lenyíratta a haját. :-) Sok-sok hónap után végre mehetek kozmetikushoz is. szempilla.jpgÚgy döntöttem, hogy ezt a méretű szempillát már érdemes befestetni. Még nem az igazi, de már van! Az elég vicces szerintem, hogy a szemöldököm nőtt ki a leghamarabb. Rám fér valami nagyon jó, ránctalanító arcpakolás is, mert a bőrömet is eléggé megviselte a kemo, illetve a gyógyszer sem tesz jót, hiszen a hormonok leállításával gyorsítja az öregedést. Jó lenne már a fodrászhoz bejelentkezni, de ahhoz minimum öt centis haj kell, az pedig még odébb van. Biztos, ami biztos, vettem a drogériában egy hajra való kapszulát, ami állítólag segíti a növekedést.