Flu vagy más

Miután megkaptam az injekciót, este hidegrázás tört rám. Úgy, mint még életemben soha. Melegítőben, a vastag gyapjútakaró alatt rázott a hideg 70-80 percig. A forró teás bögréből majdnem kilöttyen a tea, annyira remegett a homero.jpgkezem. Rimánkodtam egy jó kis hőhullámért, de persze, most nem jött. Végül lassan felmelegedtem, túlságosan is, 38.3-ra ment fel a lázam. Fájt a torkom is, és nagyon vacakul éreztem magam. A gond leginkább az volt, hogy nem tudtam eldönteni, ez most az injekció mellékhatása vagy elkaptam az influenzát. A Hereceptinnél ugyanis leírják - nagyon gyakori mellékhatásként - hogy lehet hidegrázás, láz, influenza szerű tünetek és különféle fájdalmak (egyebek mellett). Csak úgy mellékesen jegyzem meg, hogy az egyik nővér lázasan dolgozott, mert a kolléganője is lebetegedett, muszáj volt bejönnie. Az én lázam napokig tartott. Nem szoktam csillapítani, amíg nem muszáj, hagyom, hogy a szervezetem tegye a dolgát. Harmadik napon végül egy fejfájásra bevett gyógyszer szüntette meg a lázat is, hőemelkedés még volt, és jöttek hurutos tünetek is, kis köhécselés, enyhe nátha, így valószínűbb az influenza. Az onkológus szabadságon volt, az ő véleményét nem tudtam megkérdezni. Legkésőbb a következő injekciónál kiderül, de nagyon remélem, hogy nem az váltotta ki.