Nőgyógyászati ultrahang

Csak a szokásos féléves kontrollvizsgálat miatt kellett a nőgyógyászati ultrahangra mennem. Ilyenkor nézik meg, hogy változott-e a mióma és a bal petefészek ciszta mérete. Új orvos végezte, legalábbis nekem új volt, korábban még sosem láttam. Idősebb és sajnos nem szimpi. Alaposnak tűnt, de végül nem tudtam eldönteni, hogy alapos vagy inkább bizonytalan. Olyan nehezen ment az egész, ráadásul a jobb oldali petefészkemet meg sem találta. Én ezt nem értem, hogy fordulhat ilyen elő. Utána megpróbáltam megkeresni az orvosomat, de nem ért rá, elviharzott anélkül, hogy rám nézett volna. Mivel júniusban megint mennem kell, úgy döntöttem adok még egy esélyt nekik, de aztán keresek másik orvost, mert nagyon elegem kezd lenni ebből. Már a decemberi "vizsgálat" is rossz élmény volt, hát még ez. Sokat köszönhetek a nőgyógyászomnak, de az utóbbi időben olyan túlhajszolt, hogy már csak percei vannak rám, és a stílusa is megváltozott.