Vizsgálatok újra

Kemo után és az első Herceptin injekció előtti időszakban megint kell egy teljes kivizsgálás, mint a műtét előtt, plusz a szívultrahang, amit abszolváltam tegnap reggel. Kellett még egy mellkas röntgen, amire délután kettőre mennem és szinte azonnal meg is történt. Eredményt nem tudok. Hasi ultrahangra csak 15.40-re van időpontom, de sebaj, rutinos várakozó vagyok. Erre a vizsgálatra is már rutinosan érkeztem. Tíz órakor ettem utoljára, és mostantól a mosdóba se megyek ki, mert telt hólyag kell a vizsgálathoz. Legutóbb ez problémás volt, mert túl gyorsan hívtak be. Tegnap is, ma is szedtem az Espumisant is, ahogy ajánlják. Most bezzeg nem szólítanak korábban, sőt az időpontom környékén se hívnak be. Már komolyan aggódom, hogy elkeverték a papírt. Nem érkezési sorrendben, de nem is időpont szerint szólítják a betegeket, a szisztéma előttem ismeretlen. Már nagyon kell pisilni. Telt hólyaggal, éhesen, órákig várakozni igen kellemetlen. A recepcióról már mindenki hazament, nem tudom megkérdezni, hogy mégis mi van. Elhatározom, hogy a következő beteggel benézek én is, és megérdeklődöm, mire számíthatok. De a következő beteg, akit hívnak, végre-valahára én vagyok. A hasamban szerencsére minden változatlan. Epekő, ciszta, mióma, de újdonság semmi. Otthon már csak arra van erőm, hogy lezuhanyozzak, egyek egy tányér levest, aztán bezuhanok az ágyba és szinte azonnal elalszom.