Kemo 2.2

A második kemo mellékhatásai nagyjából ugyanolyanok voltak, mint az elsőnél. Csak fokozottabban. Napokig, folyamatosan hányingerem volt. Furcsa volt megtapasztalni, hogy az ember lehet nagyon éhes úgy is, hogy közben hányingere van. Öt napig egyfolytában görcsölt hasam, pedig a székrekedést ezúttal sikerült megelőzni. A folyamatos görcsök, éjjel-nappal gyötörtek. De álmatlan éjszakákat nem csak ez okozott, hanem az óránként pisilni járás. Már el sem tudtam képzelni honnan távozik belőlem ennyi folyadék. Nagyon le is gyengültem, ami nem csoda a sok fekvéstől, folyamatos fájdalmaktól és a kialvatlanságtól. Beletelt tíz napba, mire újra össze tudtam szedni magam annyira, hogy dolgozni mehessek. Kemény volt, na, ez az igazság. Étvágyam nem nagyon van, de erőltetem. Túl vagyok a felén, még két kemo lesz. Vettem Bánfi sampont, hátha segít, hogy gyorsabban kinőjön a hajam.