Zavar a rendszerben

telephone-3840285_640.jpgMár a héten csodálkoztam, hogyan képesek megszervezni pár nap alatt egy hetvenezres tömeg oltását, kiértesítését. Ez egy baromi nagy logisztikai munka, szerintem még a szuper profiknak is több idő kellene hozzá. Meglepetésemre csütörtökön én is kaptam egy sms-t, hogy szombaton menjek oltatni egy kerületi oltópontra. Rögtön felhívtam a háziorvost, hogy akkor most mit kell csinálni, mert ugye, én nem megyek (két hete már megkaptam az első oltást, a következő meg pont két hét múlva esedékes). Valaki más viszont megkaphatná az oltást. A doktornő azt javasolta, hogy hívjam fel az oltópontot és szóljak, hogy nem megyek, mert már megkaptam és hívjanak helyettem valaki mást. Azért jeleztem neki, hogy talán az lehet a probléma, hogy nem tették fel az eeszt-re az oltási dokumentumot. Ma reggel serényen hívtam az oltópontot, ahol simán elhajtottak, hogy jó, akkor ne menjek és kész. Még a nevemet se kérdezték, semmit, eszük ágában se lett volna mást behívni, vagy továbbítani az infót. Időközben feltették az oltási doksit. Kétszer is. Mind a kétszer rosszul. Csak másképpen rosszul. Késő délután kaptam újabb sms-t, hogy az egész oltási kampány elmarad. Nagyon sajnálom azokat, akik alig várják, hogy megkaphassák az oltást és most mégsem jutnak hozzá. Csak a házunkban tudok három ilyen emberről.