A néma

stomach-1051854_340.pngTegnap kellett visszamennem a reumára a leletemmel. Tudtam, mit tartalmaz, de becsületből megjelentem, úgy ahogy a doktornővel megbeszéltük. Kár volt. Még most is háborgok a viselkedésükön, most inkább le se írom. Utána viszont bejelentkeztem a gégészetre. Nem igazán múlik ez a hurutos, torokfájós betegségem, gondoltam, ha már ott vagyok, megnézetem. A doktornő nagyon alaposan megvizsgált, kikérdezett mindenféléről, majd közölte, hogy szerinte refluxom van, néma reflux. Mert a garatom gyulladt, meg az orrom mögötti rész, és a hangszálaim sincsenek rendben, de speciel a torkomnak semmi baja. Alig akartam elhinni ezt a felvetést, de azóta utána néztem, és az az igazság, hogy valóban elég sok minden stimmel a tüneteim közül a mostani és a tavaszi nátha idején is. Felírt egy neomycines orrcseppet és egy gyomorsavra való gyógyszert, és két hét múlva vissza kell mennem hozzá, hogy lássuk, valóban refluxom van-e. Mert azért nem biztos. De megint csak azt állapítom meg, hogy orvoshoz kell menni, ha valami nem múlik, vagy nem egészen olyan, mint megszokott. 

Itt egy cikk a csendes/néma refluxról, elég meglepő, legalábbis számomra újdonság volt:

https://www.webbeteg.hu/cikkek/reflux_gyomorfekely/19252/mi-az-a-csendes-reflux

 

Címkék: reflux neomycin