60-14

syringe-1884784_340.jpgRöpülnek a háromhetek. A hatvanadik tűszúrással megkaptam a 14. Herceptin injekciót. Ezúttal nagyon gyorsan ment minden, pedig az adminisztrátor szabin volt, és át kellett mennem az épület egy másik részébe, regisztrálni. Ott viszont hárman is dolgoztak, így gyorsabban ment, mint vártam. A doktornőnek sikerült elterelnem a figyelmét a labor leletemről. Volt a 24 órás vérnyomás-mérés, hasi ultrahang és mellkas röntgen leletem, ez így elég sok, hogy hirtelen ne kezdje el keresni a labort is. A 24 órásra meg is jegyezte, hogy nagyon nyugodt napom lehetett... :-) Tudom, hogy legközelebb biztosan keresni fogja a laboreredményeket is, de az a tervem, hogy addigra produkálok egy jobbat. Jelentős szénhidrát megvonáson vagyok, remélem meglátszik majd az eredményen, lemegy normál értékre a cukrom. Előbányásztam az otthoni vércukormérőt, de nem kapcsolt be. Valószínűleg lemerült az elem. De már a tesztcsíkoknak is lejárt a szavatossága, szóval úgysem tudtam volna használni. Valamikor el kell vinnem a szervizbe. Két éve vettük, egyszer sem használtuk.