Szívultrahang 1.

A magánrendelésen mindössze 30 percet kellett várnom a vizsgálatra. A doktornő megkérdezte, mik a panaszaim. Amikor elmondtam mi járatban vagyok, rögtön értette, nem kellett magyarázgatni. Valahogy érezhető volt a profizmusa. Nagyon alaposan megvizsgált. Közben diktálta a leletet, ami zömében számokat tartalmazott. Régen egy lelet latin nyelvkönyvre emlékeztetett, manapság inkább egy matematika tankönyv jut az ember eszébe. Végül megkérdezte, hogy írjon-e a végére szakvéleményt is, vagy elég az adatsor. Megkértem, hogy szakvéleményezze, mert ezt a leletet az onkológushoz viszem, aki nem feltétlenül van teljesen képben a kardiológiában is. Távozáskor annyit mondott, hogy "Tartson ki, a szíve rendben van." Nem tudom, ki hogy van vele, nekem ennyi elég egy orvostól. Velem nem kell hercigeskedni, kedveskedni, nekem elég ha korrekt és emberi a viselkedése. 
sziv.pngEgyébként abban alaposan tévedtem, hogy az onkológus esetleg kevésbé érti a kardiológiai leletet, mert nagyon is értette. Csak az adatsorokra volt kíváncsi, azokból emelt be néhányat az ambuláns lapra. Van egy kis velem született billentyű probléma és egy kis gyengülés a bal pitvarban, de nem kell foglalkozni vele. Valami megoldást kell találnom erre a szívultrahang vizsgálatra a jövőben, mert januárba újra kell, és onnantól 3 havonta, akár két évig. 

Címkék: szív ultrahang