Kövek

doctor-233548_1280.jpgA cuki ultrahangos doktornő nagyon elcsodálkozott, hogy én voltaképpen 6 éve nem voltam hasi ultrahangon. Az én esetemben ez felettébb merész dolog és nem is érti. De gyorsan megvigasztalódik, mert kiderül, hogy jól ismeri azt a kollégát, aki az utolsó ultrahangot készítette 2018-ban. Rutinos vagyok, vittem magammal az utolsó leletet. Nagyon alaposan megvizsgált. Nőtt az epekövem. Ez nem csoda, a kövek nődögélni szoktak. És sajnos, úgy tűnik, lesz egy vesekövem is. Látott valami picit. Nagyon pici, de még nőhet. Nehezen látta, de azért látta, hogy a hátrahajló méhemben mióma lehet. Meg a petefészkemben a ciszta és a cisztában egy növedék, ami aggodalomra adhat okot. A hüvelyi ultrahangos leleteket nem hoztam magammal, ami hiba. Mert akkor mutattam volna neki, hogy ezt a növedéket van aki látja, van, aki nem. De idén majd elmegyek újra a vizsgálatra. Cuki doktornő még a lelkemre köti, hogy évente jöjjek hasi ultrahangra és még kicsit háborog, hogy van, akinek az ég világon semmi baja, de minden évben vizsgáltatja magát, mert az neki jár. Én meg bezzeg nem megyek. Oké, de senki sem mondta, hogy kéne mennem, csak most, az új onkológus. Remélem ez a cuki doktornő lesz itt legközelebb is. 

Címkék: hasi ultrahang