Új fodrász

fodraszat.jpgTegnap befestették a hajam. Új fodrásznál voltam, akinél még korábban sosem. Az történt, hogy megharagudtam a régire. Ugyanis bejelentkeztem hozzá telefonon vágás, szárítás, hajfestésre. Mikor odamentem kiderült, hogy ő nem hallotta, hogy hajat akarok festetni, illetve én nem mondtam. (Dehogynem mondtam, a kolléganőm is emlékezett a beszélgetésre, másnap direkt rákérdeztem, és biztos benne, hogy mondtam.) Új időpontot meg nem tudott adni, közölte, hogy se nála, se a másik fodrásznál nincs hely hajfestésre, és az lenne a legjobb ha otthon befesteném magamnak és csak vágásra járnék. Na most az van, hogy az én hajam még mindig nagyon rövid, vágni nem is nagyon kell, csak hátul a nyakamnál kicsit megigazítani. Továbbá nem, nem akarok otthon hajat festeni.  Gondolom azért nem adott időpontot, mert mérges volt rám, amiért nem maradtam ott vágásra. Négyezerért nekem ne piszkálja meg az ollóval, ha a festés már nem fér bele az idejébe. Pontosan tudja, min mentem keresztül, de egy érzéketlen tuskó. Elég sokáig toleráltam a hülyeségeit és a rossz természetét. Tizensok éve járok hozzá, de itt a vége. Van még fodrász a világon. Másnap be is jelentkeztem egy másik helyre, és csodák csodája, hétfőn már mehettem is. Szimpatikus kis nő, jó festékkel dolgozik. Így elsőre egy közép szőkét választottam egy kis vörös színnel megkeverve. Kicsit sötétebb lett, mint gondoltam, de nem baj, legközelebb kipróbálok egy árnyalattal világosabbat. Egyébként meg szép frizurát vágott, szárított. Arról nem tehet, hogy reggelre visszagöndörödött. Az a másik fodrásznál is pont így volt. Ráadásul még olcsóbb is. Örülök, hogy váltottam.

Címkék: hajfestés