Séta

pink-ribbon-gbac5d9e50_640.jpgAhogy minden évben, idén is elmentünk a Pink sétára a barátnőmmel. Előtte meghallgattuk az előadásokat, kifejezetten színvonalas volt. Sajnos idén sem kaptam választ a korábban írásban feltett kérdésemre. Ez alkalommal nem vett részt az eseményen egyetlen híres nő sem, kivéve a fellépőt. Néhány nappal később kiderült, hogy a híres nők egy másik mellrák elleni eseményen vettek részt, mely nem volt nyilvános, legalábbis én előtte nem hallottam róla, pedig eléggé követem az eseményeket. Ettől viszont kicsit biodíszletnek érzem magam, hogy le van tudva a konferencia és a séta. A nem beteg, ámde celeb hölgyek részvételével rendezett főszponzori esemény egy másik helyen, másik időpontban került megrendezésre. Azt persze nem igazán értem, hogy a híres hölgyek egy évben egyszer kitesznek valahová egy posztot, hogy menjetek mammográfia szűrésre, az mire jó? Vagy csak én gondolom úgy, hogy attól még soha senki nem megy el szűrésre mert egy híres idegen azt mondja?

Fotó: Marijana képe a Pixabay -en.