DEXA 2.

Megvolt a csontritkulás vizsgálatom, a DEXA. Az előző két évvel ezelőtti, akkor cserélték le a hormongyógyszert egy újra, ami mellékhatásként csontritkulást okoz, nagy valószínűséggel. Tavasszal szólt az onkológus, hogy a legközelebbi alkalomra csináltassam meg ezt a vizsgálatot, lássuk mi a helyzet. Elkészült a lelet még aznap, de valamilyen okból csak ma mehettem érte (sokáig tart az adminisztráció?). Már az egészségügyi felhőben megnéztem, hogy nagy baj még nincs, a dolgok a normál tartományban vannak, de sokat romlott a helyzet az előzőhöz képest. Az asszisztens, aki a vizsgálatot végezte, csodálkozott, hogy engem még abban a kórházban kezelnek, amelyikben. "Onnan mindenkit elküldenek a területileg illetékes kórházakba. Na csak azért mondom, hogy ne lepődjön meg, ha ez lesz, és nem kell izgulni, itt is remek onkológusok vannak." Hát, ja, hallottam hírüket - gondoltam magamban. Nagyon remélem, hogy - legalábbis egyelőre - engem nem küldenek el. Jövő szerdán kell mennem a féléves kontrollra, most még emiatt is izgulhatok.