Reumatológia

vegetable-juices-1725835_340.jpgVégre sikerült megkapnom a beutalót a reumatológiára. Azt mondták, hogy kábé két hónapot kell várni időpontra, ehhez képest még egy hónapot se. Meg vagyok lepve, mert azt gondoltam, hogy a nyári szabadságolások miatt még nehezebb lesz bejutni. Július elején már mehetek is. Azért, hogy ne legyen minden kerek, a háziorvos a beutalóra, indokként a menopauza utáni csontritkulást írta. Pedig elmagyaráztam neki, hogy a mellrák endokrin kezelésére kapott gyógyszeremet le fogják cserélni egy másikra, ami csontritkulást okoz és ehhez időben meg kell nézni, mi a helyzet, mit kell tenni.

Egyébként jól vagyok. Hőhullámok gyötörnek, változatlanul gyakran görcsölnek a legkülönfélébb izmaim, rosszul alszom, fáradékony vagyok, és persze folyamatosan szorongok. Abbahagytam a D-vitamin szedését, mert - akármilyen röhejesen hangzik - rosszul éreztem magam tőle. Amint kicsit kiürült a szervezetemből, jobban lettem. Ekkor újra elkezdtem szedni, de megint előjött a rosszullét. Már nem először történik ez. Fontos lenne a D-vitamin, de valamiért én nem bírom. Ezt nem is merem semmilyen orvosnak sem mondani, mert úgysem hinnék el, hogy attól vannak a rosszulléteim. Inkább próbálok többet a napon lenni, és vitamindúsan étkezni, mint szintetikus formában szedni. Vasat amúgy külön is szednem kell, mert az javít a fáradékonyságomon.