Idei első labor

bluemonday.jpgUtólag tudtam meg, hogy tegnap volt a Blue Monday, azaz az év legdepressziósabb napja. Az ünnepek elmúltak, még mindig korán sötétedik, hó közepe van, tehát a fizetés még messze. Na, én azzal kezdtem ezt a Blue Mondayt, hogy reggel laborvizsgálatra mentem, a 92-dik tűszúrásra. Ezúttal nem figyelmeztettem a nővért, hogy nehéz dolga lesz a szétszúrt vénámmal. Gondoltam, ha nem sikerül, akkor megengedem a másik karomból venni, ha már az onkológus is jóvá hagyta, időnként szúrhatnak ott is, egy-egy vérvétel erejéig. Na most, Blue Monday ide vagy oda, a kis nő egy pillanat alatt megszúrt és már jött is szépen a vér. Az eredmény nem rossz, nem jó. Megint alacsonyabb a TSH, magasabb a cukor és a triglicerid és van még néhány eltérés, amik kis mértékűek. Jövő hétfőn viszem a kardiológushoz.